Kirjaimia Kertulta

Kerttu Hakalan blogi.

Tökkii Touko 10, 2011

Filed under: Uncategorized — kruttu @ 8:45 pm

Oon ihan ruosteessa tämmöisen blogailun kanssa. Mahdollisesti kaiken muunkin kirjoittamisen kanssa. Milloin viimeksi olen kirjoittanut kolumnin edes?

Toisaalta se ei haittaa, vaikkei teksti nyt kulkisi, koska mä olen edelleen ihan samaa mieltä kuin mun entinen blogitekstini, ja se on musta tälleen etäämpää luettuna ihan tosi hyvä.

Mä puhun siinä kokouksista.

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s